Askot víno – FAQ

 

 

Mám vstupenku, ale nakonec nemůžu přijít. Co mám dělat?

 

Pokud je akce za méně než 3 dny, vstupné nelze vrátit. Budeme rádi, když svoje místo někomu předáte a dáte nám vědět na askot.pr@gmail.com, kdo přijde místo vás.

 

Proč je Askot víno placené?

 

Ze vstupného se platí odměna pro našeho hosta.

 

Proč jste nevybrali podnik v centru?

 

Rezervace vhodného salonku v centru města si ve většině případů žádá velmi vysokou zálohu na konzumaci.

 

Kdo má slevu na vstupné?

 

Slevu mají členové Askotu.

 

Proč se platí Liborovi?

 

Pro zjednodušení procesů – více informací vám rádi poskytneme na askot.pr@gmail.com.

 

Můžu navrhnout téma či hosta?

 

Budeme rádi! Pište na askot.pr@gmail.com.

 

 

Chcete se zeptat na něco dalšího? Napište na askot.pr@gmail.com 💌