Mám vstupenku, ale nakonec nemůžu přijít. Co mám dělat?
Pokud je akce za méně než 3 dny, vstupné nelze vrátit. Budeme rádi, když svoje místo někomu předáte a dáte nám vědět na askot.pr@gmail.com, kdo přijde místo vás.
Proč je Askot víno placené?
Ze vstupného se platí odměna pro našeho hosta.
Proč jste nevybrali podnik v centru?
Rezervace vhodného salonku v centru města si ve většině případů žádá velmi vysokou zálohu na konzumaci.
Kdo má slevu na vstupné?
Slevu mají členové Askotu.
Proč se platí Liborovi?
Pro zjednodušení procesů – více informací vám rádi poskytneme na askot.pr@gmail.com.
Můžu navrhnout téma či hosta?
Budeme rádi! Pište na askot.pr@gmail.com.
Chcete se zeptat na něco dalšího? Napište na askot.pr@gmail.com 💌